zondag 22 januari 2017

xXx: Return of Xander Cage


xXx: Return of Xander Cage
★★★★★★☆☆☆☆

Plot (moviemeter)
Topatleet Xander Cage is een geheimagent die werkt voor de Amerikaanse overheid. NSA-agent Augustus Gibbons is degene die hem probeert aan te sturen. Wanneer Cage tijdens zijn laatste missie voor dood wordt achtergelaten, verwacht niemand hem ooit terug te zien. Maar hij keert in het geheim terug om zichzelf op een nieuwe missie te storten. Hij moet een extreem gevaarlijk wapen zien te achterhalen, genaamd Pandora’s Box.










Mijn recensie


Van skateboards, bontjassen, vrouwen, spionnen, tot skiën door de jungle.
Het zit er allemaal in, en hierdoor is het meteen duidelijk dat de film zichzelf niet serieus neemt. Hoe dan ook ik heb mij wel vermaakt met deze film.


Vin Diesel is terug als Xander Cage en vol zelfvertrouwen, alsof hij geen enkel moment het idee heeft dat hij in gevaar is. Hierdoor merk je de spanning die ze proberen neer te zetten niet. De slechte oneliners en clichés vliegen je om de oren, maar hier heb ik mij persoonlijk totaal niet aan geërgerd.


Wel jammer dat de andere hoofdrolspelers niet zoveel screentime krijgen, Tony Jaa (Talon) en Michael Bisping (Hawk) hebben beide maar enkele scènes. Dit is echt te weinig om een band met een karakter te kunnen opbouwen. Het is duidelijk dat de film de focus legt op Vin Diesel, Donnie Yen (Xiang) en Deepika Padukone (Serena).


Ondanks dit alles was xXx toch vermakelijk, de humor, de overdreven actie en stunts zijn gewoon leuk. Je zal deze film moeten kijken zonder hoge verwachtingen.
Ik geef de film een 6, zeker niet bios waardig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten